Tilaus -ja toimitusehdot

Lux-AL Oy (Y-tunnus 3130814-7) myy markkinointinimellä Allaskauppa.fi verkkokaupassa tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan yleisen arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, maksu -ja toimitusehtojen sekä toimituskulujen muutoksiin.

MAKSU

Tilaus maksetaan kulloinkin asiakkaan kanssa erikseen sovittavalla maksutavalla (lasku, mobilepay, käteinen).  Maksu katsotaan tapahtuneen kun kauppahinta on kokonaisuudessaan Lux-AL Oy:n tilillä. Tuotteet ovat toimittajan omaisuutta, kunnes koko kauppahinta on suoritettu.

TOIMITUS

Tuotteet toimitetaan aina mahdollisimman nopeasti tilauksen tapahduttua, tilausruuhkasta riippuen. Toimitusaika-arvio tuotteille on 2-20 arkipäivää tilauksen ja todennetun maksun tapahduttua. Tarkemman toimitusajan saat myyjältämme. Viivästyneestä toimitusajasta johtuvia korvauksia ei myönnetä. Mikäli tilattua tuotetta ei myyjästä riippumattomista syistä voida toimittaa, ei toimituksen peruuntumisesta johtuvia korvauksia myönnetä. Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen.

Huomioitavaa ulkoporealtaiden toimituksessa : Jos toimitus sisältyy kauppaan, tarkoittaa se kuljetusta perille asiakkaalle, asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen tai niin lähelle toimitusosoitetta, kuin kuorma-autolla on mahdollista päästä ja niin että toimitus on mahdollista turvallisesti toteuttaa perälautapurkuna. Tuotteiden kanto kohteessa tietylle paikalle ei kuulu toimitukseen. Mikäli muusta purusta ei ole sovittu ja purku aiheuttaa ylimääräisiä kustannuksia toimittajalle, tullaan johtuneet kustannukset laskuttamaan asiakkaalta täysimääräisesti.

Tuote tulee tarkistaa ennen vastaanottokuittausta. Jos havaitset vaurion, varmista että kuljettaja kirjaa vahingon, jonka jälkeen voit kieltäytyä vastaanottamasta toimitusta. Jos hyväksyt toimituksen ilman tuotteen tilaa tarkistamatta, emme voi vastata kuljetusvaurioista, eikä tuotetta voi tällöin palauttaa. Jos osa tuotteista puuttuu toimituksesta, varmista että kuljettaja kirjaa tuotteiden todellisen määrän. Kuljetusvauriot ja mahdolliset puutteet tulee ilmoittaa välittömästi myyjälle. Jos tuotteet asennetaan ennen reklamointia ja tuote menee esim. vaihtoon, vastaa asiakas mahdollisista purku-ja uudelleenasennus töistä täysimääräisesti.

TAKUU

Wellis altaat : Lux-AL Oy:n myymien Wellis ulkoporealtaiden takuun myöntää Wellis Spa/ Pooltech Oy. Tutustu takuuehtoihin osoitteessa https://www.wellis.com/fi/services/service Mahdolliset tuotepuutteet tai virheet eivät vapauta ostajaa maksuvelvollisuudesta Lux-AL Oy:tä kohtaan. Tuotepuutteiden ja virheiden korvaamisesta vastaa takuun myöntäjä.

Svenska Bad altaat: Lux-AL Oy:n myymien Svenska Bad ulkoporealtaiden takuun myöntää Polarwell Services Oy. Tutustu takuuehtoihin osoitteessa https://www.svenskabad.fi/tietoa/takuu/ Mahdolliset tuotepuutteet tai virheet eivät vapauta ostajaa maksuvelvollisuudesta Lux-AL Oy:tä kohtaan. Tuotepuutteiden ja virheiden korvaamisesta vastaa takuun myöntäjä.

PERUUTUS -JA PALAUTUSOIKEUS

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa tuotteen, tulee sinun välittömästi ottaa yhteyttä: info@allaskauppa.fi tai 0400 464 905 saadaksesi tarkemmat peruutus / palautusohjeet.

Asiakas vastaa tilauksen peruuttamisesta sekä tuotteen palauttamisesta johtuvista kuluista täysimääräisesti, myös tilanteissa joissa asiakas peruuttaa tilauksen kun tuote on jo ehditty lähettää.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuskuluista vastaa asiakas.

YLIVOIMAINEN ESTE (Force majeuru)

Myyjästä, toimittajasta tai yhteistyökumppaneista tai alihankkijoista riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimittajan noudattamasta tämän sopimuksen ehtoja ylivoimaisen esteen ajaksi. Tällaisia esteitä ovat esim. lakko, työsulku, tulipalo, tietoliikennehäiriö, viranomaisen määräys tai muu vastaava odottamaton tapahtuma tai tila (esim. kapina, sota, rajoitus) tai muu vastaava ja merkittävä ja epätavallinen myyjästä riippumaton syy.